Sunday, April 11, 2010

Lelaki mabuk ceroboh sekolah


berita@kosmo.com.my
INILAH SMK Seksyen 27, Shah Alam yang diceroboh oleh dua lelaki mabuk semalam.


SHAH ALAM - Suasana pekarangan Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Seksyen 27 di sini kecoh seketika pagi semalam apabila dua lelaki mabuk yang menunggang motosikal menceroboh ke sekolah tersebut ketika pelajar mula tiba untuk memulakan sesi pagi persekolahan.

Dalam kejadian pada pukul 7.15 pagi itu, kedua-dua lelaki terbabit telah memaki hamun dan mengeluarkan kata-kata lucah serta kesat terhadap seorang guru wanita setelah dia cuba menghalang mereka daripada menemui sepupu salah seorang suspek.

Berikutan tindakan biadap itu, tiga pelajar lelaki yang menyaksikan kejadian tersebut cuba menasihati kedua-dua suspek sebelum berlaku aksi tolak-menolak antara mereka.

Akibatnya, salah seorang pelajar tingkatan empat telah dipukul di kepala dengan menggunakan topi keledar menyebabkan dia cedera ringan dan suspek kemudian bertindak melarikan diri.

Seorang pelajar yang dikenali sebagai Mohd. Hakimi berkata, pergaduhan itu menyebabkan suasana sekolah kecoh apabila kebanyakan pelajar perempuan yang menyaksikan kejadian itu menjerit.

Sebelum pergaduhan berlaku, ujarnya, dua lelaki terbabit yang berjalan terhuyung-hayang naik angin setelah terserempak dengan seorang guru dan kemudian berlaku pertengkaran kecil antara mereka.


0 comments:

Post a Comment

Jaringan Perbankan

 

Copyright 2010 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Touch up by Mohd Syahiran